Cykelorienteringen 2024

2024-04-30 i Allmänt

Nu finns Cykelorienteringspaketen klara och kan än så länge köpas i Gumshallen från och med idag 30/4. Inom någon vecka kommer även andra platser, som koordinaten i Oxelösund, Nyköpings Arenor, Rosvalla, m.fl också att kunna tillhandahålla årets Cykelpaket. Även i år kostar paketet 180 kr.
Kontrollerna, 40 st, är i år utsatta i och runt Nyköping och Oxelösunds.
4 startkort ingår i paketet och så fort ett startkort är fullt lämnas/skickas kortet
in för att delta i utlottning av etapp-priser. Ju fler inlämnade kort, ju större vinstchans.
Cykla när, hur och med vem du vill från nu och fram till 15 september. Ta några kontroller när det passar, ta med fika och upptäck nya härliga platser och områden i vårt sköna landskap.
Utlottningar av "etapp" priser och ett slutpris till dragen vinnare, bland alla inlämnade startkort, om 1 500 kr.
Men i Korpens verksamheter så även Cykelorienteringen är alla vinnare och "Alla Platsar".... Lycka Till!

Korpen Nyköping Gumsbackevägen 2 61138 Nyköping

Kontakt

KORPEN NYKÖPING Tel: 0155-450 953 E-post: info@korpen-nykoping.se GUMSHALLEN Tel: 0155-450 950 E-post: info@gumshallen.se

Läs mer om Medlemsavgift